avatar Ten blog rowerowy prowadzi junno z miasteczka Poznań. Mam przejechane 331.10 kilometrów w tym 9.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 12.00 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy junno.bikestats.pl

• Sprzęt GT Arette

Szwecja na rowerze 2013 - część 2.

Poniedziałek, 15 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 0

Dzień 2.

Pobudka na promie wcześnie wypadła, na śniadanie jeszcze domowe kanapki i ruszyłyśmy. Po wyjeździe z promu i z wyspy na której jest terminal trochę się pogubiłyśmy, bo w zasadzie nie miałyśmy mapy. A informacja turystyczna w centrum, 10 km nie w tę stronę, w którą my chcemy. Odpalenie GPSa pomogło w wyjeździe z Karlskrony na wschód, celem było Kristianopel.
Ale czy to piękna pogoda, czy Reisefieber i przygotowania tak nas wymęczyły, że zakończyłyśmy dzień na kempingu w Bjorkenas. Na którym zresztą byłam 10 lat temu.

Kemping fajny, obsługiwany przez grupę w wieku emerytalnym, jak wszystkie, które nam się do tej pory w Skandynawii trafiały, czysty i spokojny. Nie jest zrzeszony w SRC, więc nie wymagają karty kempingowej,która trochę kosztuje.
Z praktycznych info: prysznic na automat, ale za 5 Kr leje przez całe 6 minut. W roli WC a la sławojki (ale nie dziura w ziemi, tylko opróżniany zbiornik), bardzo czyste, co dziwne - bez komarów. W środku udekorowane: w jednym portret rodzinny z królową Wiktorią w roli głównej, w drugim portret któregoś Gustawa, króla Szwecji.
(U nas gdyby walnąć fotkę już samej Kasztanki, nawet bez Piłsudskiego byłaby afera...)
W recepcji też jest kiosk: lody, mleko, konserwy na obiad.

Gorąco i jako że tak chciałyśmy uciec z Karlskrony i nie posmarowałyśmy się filtrem, są pierwsze oparzenia słoneczne.:/