avatar Ten blog rowerowy prowadzi junno z miasteczka Poznań. Mam przejechane 331.10 kilometrów w tym 9.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 12.00 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy junno.bikestats.pl

• Sprzęt GT Arette

Szwecja na rowerze 2013 - część 1.

Niedziela, 14 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 2

Postanowiłyśmy z K. zdrowotnie spędzić wakacje na rowerze, a nie w samochodzie.
Jako że Skandynawia była wyborem naturalnym, a okazało się, że Stena Line kursująca z Gdyni do Karlskrony przygotowała specjalną ofertę dla rowerzystów, to dokładny wybór również dokonał się niejako sam. Całe szczęście.
Potem pozostało kompletowanie ekwipunku na ten nowy rodzaj wakacji...

Kasy i czasu trochę upłynęło, z dobytku wartego wspomnienia i polecenia, to na pewno trzeba wymienić składające się w prostokąty, a nie rolowane, wojskowe karimaty. Rewelacja. Woziłyśmy je zamknięte w poprzecznej górnej kieszeni sakwy i żadne buły nam nie majtały.

Wybrałyśmy rejs wieczorny, spanie w 2-os. kajucie w cenie pakietu. Dojazd do Gdyni bez wydarzeń, parking tuż przy terminalu, pożegnanie z samochodem i płyniemy...